Entrades Populars

diumenge, 25 de març del 2012

Matagalls






Desestimar anar a Gra de Fajol, degut el temporal de llevant, que ha deixat
Molta neu, i com la neu no estaria assentada corrent el risc d'allaus per les plaques de sota gelada, així vaig optar altra alternativa i vaig triar el Matagalls, amb referència de la Sota EA3/GI-016 i del vèrtex
VGGI-126, doncs bé en el desplaçament en cotxe, vaig estar hora i mitja aturat per un accident de cotxes, a l'altura de la GARRIGA, es veu que avui no era el meu dia, així arribant a la zona d'aparcament al Coll Formic 1135m alçada, creuo la carretera i agafo el camí del GR i em portés al cim de Matagalls, un cop allà, suma l'antena i començo a transmetre amb el walki de 5w i l'antena de dos elements, tenia sort hi havia els col · legues esperant , i això arriben tres grups, alguna cosa així com 60 xavals, un servidor estava a l'altar anotant i observo estic envoltat i els nens sorprès, i quan acabo en aquesta modalitat, em poso a muntar l'altra antena i una altra emissora, i surto aire i es van quedar bocabadat la transmissió fent els comunicats en anglès.

Els expliqui una mica sobre l'alfabet fonètic, el que va quedar molt clar i memoritzat va ser el meu indicatiu, quan es van anar em deien EA3HP EA3HP EA3HP, la veritat em va fer molta gràcia.

La descripció d'aquesta excursió en breu a pirineos3000.com

Gràcies per llegir-me i dir-vos es van fer 62 comunicats, 14 a la península i la resta a EUROPA.

Una salutació.
Dani
 





 
 
 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada