Entrades Populars

dissabte, 28 de gener del 2012

Ràdio i muntanya al Pedraforca


L'excursió del Pedraforca, podia denominar-ho l'excursió interminable, raó no em falta, deuria a veure actuat el ben comú ,ja tenint l'experiència de l'any passat, però em deixi portar les emocions i il·lusions i com explicava la compañía de Manel, em vaig dir anem ,a veure el que som capaços, sincerament una bogeria ,carregats com a rucs, la motxilla pesava el seu, intueixo uns 30 kg, se'ns va trencar la bateria de 40 amperes i crec ens va fer un favor, lloc en arribar el serral Vert ,comença la grimpada o sigui anar gatejant en el corredor i després es converteix en xemeneia de 70 metres, i arribem al Cim Nort extenuats i aprofitem esmorzar ,després de la conclusió es comença el divertit com si es tractés una muntanyes russes, pujar i baixar fins a així quatre vegades, passant la cresta SW.


I per fi, el cim de Pollegó Superior de Pedraforca de 2498 metres.

Després de nou hores de "pateo", sincerament una bogeria, reposem força i muntem el quiosquet amb la mala fortuna, se'ns va trencar el masteler en dues ocasions, en col·locar el dipol, sort portava un altre i vaig muntar el meu doble bazooka i vam poder sortir a l'aire, aprofito a disculpar per no sortir a l'hora establerta i molts van ser que estaven pendent de nosaltres ,si transcorria tot bé , gràcies a tots i molt especialment a Toni EB3EPP.


Vam tenir un dia fantàstic en quan al temps i vam estar fins a 15:30 d'EA i retorn per la Tartera que ens va portar quatre hores ,se'ns va fer de nit i el meu frontal de llanterna no anava, ja podeu imaginar-vos les forces feien mossa i el cap En quadre i ens va costar arribar al pàrquing, sincerament una bogeria

73

EA3HP/P
Dani

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada