Entrades Populars

dilluns, 11 de març del 2013

Tossals de Tresserres

Hola a tots, tenia el meu blog abandonat a veure si em poso al dia de totes les meves activitats, dit això dissabte passat 2013.03.09 vaig estar de nou a Tossals de Tresserres de 1525, metres d'altitud es troba a la població Capolat al Berguedà, l'excursió es veia senzilla i no va ser així, per mal estat de forma física, com diu el refrany alguna cosa vol alguna cosa li costa, jejeje , partir amb el temps una mica regirat amb boira gran part i vent, en passar pel bosc m'anava mullant, clar en la vespra havia plogut, i vaig comprovar en les meves petjades m'enfonsava una mica, vaig passar dos trams una mica delicat i encara més si aquesta mullat però si problema, i en arribar la carena lloma un espectacle amb vistes al pirineu nevat , sens dubte un plaer, després de dos i tres quarts arribo al cim, fotos de rigor i després muntar l'antena, tot seguit activant vèrtex i sota, al principi va anar bé, però s'acostaven uns núvols negres, es posava la cosa lletja i no dubti en recollir, al final van ser 259 contactes.

 
 
fins la propéra

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada